در انتخاب یک هاست مناسب برای راه اندازی ویتایگر و بازدهی بالای آن، باید پارامترهای زیر را مد نظر قرار داد:

  • نصب و راه اندازی و عملکرد صحیح ویتایگر نیازمند رعایت نکاتی است که باید در سرور کانفیگ شود و برخی پارامترها متفاوت از تنظیمات لازم برای یک وب سایت است لذا سرور مربوطه باید تنظیمات لازم برای ویتایگر را مهیا کرده باشد.
  • ویتایگر دارای رکوردهای زیادی نسبت به یک وب سایت می باشد و فعالیت در بخش مدیریت همراه با فراخوانی و ارسال موازی و بسیار زیاد ریکوئست های زیادی هست لذا باید مقدار رم و سی پی یو سرور کشش این مقدار درخواست را داشته باشد.
  • اگر چند کاربر به صورت همزمان در بخش مدیریت حضور و فعالیت داشته باشند یعنی چند برابر شدن درخواست ها و کیفیت سرور و مقدار منابع مصرفی مجاز تاثیر زیادی در سرعت عملکرد و پاسخگویی به درخواست و اجرای عملیات ها دارد.
  • صفحه نخست ویتایگر دارای ابزارک هایی می باشد که گزارش ها را به شما نمایش می دهد، هر بار بازدید از صفحه اول یعنی ارسال درخواست های بسیار زیاد سمت سرور و دیتا بیس که باید منابع شما کشش پاسخگویی به همه درخواست ها را داشته باشد لذا باز محدودیت مصرف منابع فاکتور مهمی است که باید لحاظ شود.
  • اطلاعات شما و در واقع رکوردهای شرکت یا سازمان و فعالیت شما در سامانه ویتایگر مهمترین دارایی ها می باشند لذا باید در حفظ و نگهداری آنها دقت به عمل آمد، در نتیجه پیشنهاد می شود پکیج هاست خریداری شده ما دارای بک آپ روزانه، هفتگی و ماهیانه باشد تا در صورت رویدادهای اتفاقی و خواسته یا ناخواسته اگر مجبور به بازیابی اطلاعات قبلی بودید امکان مهیا باشد.

بدین منظور:

  • اگر دارای هاست می باشد و مایلید ویتایگر را بر روی هاست فعلی خود راه اندازی کنید از شرکت ارائه کننده هاست خود بخواهید تنظیمات لازم را جهت سازگاری تمام با ویتایگر انجام دهد و نیز پلن خود را به پلنی با منابع درخور فعالیت شما ارتقا دهید.
  • همچنین از بک آپ گیری آن سرویس مطمئن شوید و یا خود به صورت دستی روزانه بک آپ تهیه کنید.

پیشنهاد ما، سرویس های ویژه پرتوهاست.نت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *