ویتایگر فارسی 7.1

ویتایگر فارسی 7.1


پیشاپیش عید را تبریک می گیم و این عیدی را تقدیم شما می کنیم. نسخه 7.1 فارسی و راست چین ویتایگر آماده دریافت است.

در واقع این نسخه، نسخه اصلی منتشر شده سری 7 هست که پایداری را برقرار میکنه و ایرادات توایع کلیدی و ناسازگاری هایی که در نسخه های قبلی یعنی 7.0.0 و 7.0.1 بوده را رفع کرده و اکنون با برخی قابلیت های جدید برای استفاده در دسترس است که ما آن را به صورت راست چین و فارسی شده به رایگان برای دانلود قرار دادیم.

نسخه ما بدون دستکاری در هسته اصلی هست و فقط ظاهر آن راست چین شده و زبان فارسی اضافه گردیده است. پیشنهاد می گردد کلیه نسخه ها به این نسخه ارتقا بدهند و از استفاده از ویتایگر لذت ببرند، به امید روزی که کسب و کار همه مشاغل چندین برابر رشد کنه.

دانلود ویتایگر فارسی 7.1

  • برای نصب اولین بار طبق آموزش نصب ویتایگر پیش بروید.
  • کاربرانی که می خواهند از نسخه های سری 6 ارتقا بدند ابتدا باید نسخه خود را به آخرین نسخه اون سری یعنی 6.5 ارتقا داده و بعد 6.5 را به 7 ارتقا بدهند.
  • کاربرانی که از نسخه 7.0.0 یا 7.0.1 استفاده می کنند می توانند طبق آموزش آپگرید ویتایگر بسته به روز رسانی به نسخه 7.1.0 را از صفحه دانلود ویتایگر دریافت و عملیات به روز رسانی را دنبال کنند.

بعد از پایان به روز رسانی به آخرین نسخه، برای به روز رسانی به نسخه فارسی ارائه شده توسط ما کافیه بسته نصبی ویتایگر فارسی 7.1 را از صفحه دانلود ویتایگر دریافت کرده و محتویات آن را با فایل های ویتایگر فعلیتون جایگزین کنید، البته در نظر داشته باشید که فایل config.inc.php جایگزین نشود و حتما برای اطمینان قبل از هر تغییری از فایل ها و دیتا بیس خود بک آپ بگیرید.

اگر در هر زمینه ای سوال داشتید، ابتدا در انجمن پشتیبانی ویتایگر جستجو کنید و بعد در صورت نیافتن پاسخ، در بخش مربوطه سوالتون را بپرسید.

همچنین در صورتی که به هر دلیلی می خواهید باعملیات به روز رسانی درگیر نشوید می توانید با سفارش بسته ارتقا ویتایگر عملیات به روز رسانی را بدون تغییر در اطلاعات را به ما بسپارید.

  • فایل زبان فارسی به صورت مجزا نیز قابل دریافت می باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

6 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *