فهرست دارایی ها – Inventory

خطرات را از طبقه بندی ارائه خوب به مشتری و دریافت از تامین کنندگان می زداید. ماژول هایی مثل محصولات، خدمات، دفترچه قیمت، تامین کنندگان، سفارش خرید و .. به شما کمک می کنند تا سازماندهی کنید محصولات در انبار را، پیش بینی تقاضا، جایگزینی اقلام در انبار و بر آورد درآمد. با کمترل موجودی در دارایی ها به صورت موثر، شما قادر خواهید بود خدمات در سطح مورد نظر به مشتریان ارائه دهید.

۱. محصولات

تعداد محصولات وارد یا خارج شده به اموال خود را بررسی کنید.

۲. مدیریت خدمات

خدمات پس از فروش که مرکز پشتیبانی شما بعد از ارائه یک محصول ارائه می کند را ساده می کند.

۳. راه اندازی دفترچه قیمت مجزا

ایجاد لیست قیمت متفاوت برای گروه های مشتری مختلف

۴. تامین کنندگان

یک شخص یا شرکت که محصولات و خدمات را به شرکت شما ارائه می دهد.

۵. دنبال کردن پرداخت ها

مقدار دریافتی/پرداختی فاکتور و مقدار پرداختی / دریافتی سفارش خرید را دنبال می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]