پشتیبانی – Support

ویژگی های، ساده، بدون رنج، اسان برای یادگیری بخش پشتیبانی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر، به شما کمک می کند تا خدمات مشتریان را در لحظه و دقیق تحویل دهید. شما می توانید مشکلات را سریعت راز قبل حل کنید. پورتال کاربر پسند مشتریان در واقع ابزاری هستند که یک کانال ارتباطی بین شما و مشتریانتان ایجاد می کند. با ویژگی های مهیج بخش پشتیبانی، شما باید خیلی سریع به ابزارها مسلط و سطح رضایت مشتری را ارتقا دهید.

۱.حل مشکلات مشتریان

ماژول تیکت موارد و مشکلات مشتریان شما را لیست می کند، شما می توانید تیکت ایجاد یا ویرایش و حذف کنید و یا بعد از حل شدن آنها را ببندید.

۲. آماده سازی پورتال برای متشریان

ارائه قدرت بیشتر به مشتری. با دادن دسترسی به بخش پرتال مشتریان، تیکت ها را ارتقا دهید، پرسش های متداول ، صورت حسابها، اسناد و فاکتورها و.. را به اشتراک بگذارید.

۳. پایگاه دانش

اگر موردی چندین مرتبه مطرح شد آن را به صورت پرسش متداول ایجاد کنید و با مشتریان به اشتراک بگذارید. شما همچنینی می توانید موارد را به پرسش متداول تبدیل کنید.

۴. تنظیمات بخش پیکربندی

ارسال ایمیل از ایمیل بخش پشتیبانی به جای ارسال آنها با ایمیل اکانت شخصی

۵. قرارداد های خدمات

توافقات خدماتی و پشتیبانی را بعد از فروش محصول دنبال کنید.

 

۶. پرونده های فروش محصول

هر نمونه منحصر به فرد از یک محصول یک دارایی است. تاریخچه کامل از موارد پشتیبانی حل شده بر روی هر رکورد محصولات را می توانید ببینید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]