در ویرایشگر تنظیمات می توانید نام تیم پشتیبانی و ایمیل پشتیبانی را تغییر دهید. همچنین م یتوانید مقدار ماکزیمم حجم فایل های آپلودی را مشخص کنید، ماژول پیش فرض برای نمایش در صفحه اصلی را مشخص کنید و… که هر کدام را توضیح خواهیم داد.
پیکربندی اطلاعات پشتیبانی
عجیب نیست که هر شرکت یک تیم پشتیبانی اختصاصی داشته باشد. ممکن است شما صدها کارمند داشته باشید که در تیم پشتیبانی کار می کنند. مشتریان ممکن است که دوست نداشته باشند با همه آنها در تماس باشند. در این صورت شما می توانید از طریق یک تک نام و ایمیل مشتریانتان را رسیدگی کنید. پس از پیکربندی، مبادلات ایمیل تیکت ها از طریق ایمیل پشتیبانی هدابت خواهد شد. ویتایگر به صورت اتوماتیک ایمیل های را ارسال خواهد کرد زمانی که تیکیت ایجاد می شود، نظرات مبادله می شوند یا وضعیت تیکت به بسته شده تغییر پیدا می کند. برای پیکربندی مراحل زیر را دنبال کنید.
- بر روی آیکن در بالا سمت چپ کلیککرده و به تنظیمات برنامه بروید.
- در بلوک سایر تنظیمات ویرایشگر تنظیمات را انتخاب نمایید.
- بر روی ویرایش کلیک کرده و مقادیر را تنظیم نمایید.
بیشترین حجم آپلود، این مقدار بیشترین حجمی که یک فایل آپلودی می تواند داشته باشد را مشخص می کند و باید از ۵ مگابایت کمتر باشد. این مورد به عنوان مثال برای آپلود فایل های csv به کار می آید. برای افزایش این مقدار ابتدا از تنظیمات سرور خود مطمئن شوید.
ماژول پیش فرض، ماژولی هست که شما دوست دارید وقتی که وارد اکانت ویتایگر می شوید آن را ببینید.
بیشترین طول متن در نمایش فهرست، به شما مک می کند تا بتوانید طول حروف یا اعداد نمایشی در لیست نمایش رکوردها در ماژول ها را مشخص کنید.
به عنوان مثال اگر ما این مقدار را روی ۲۰ بگذاریم تغییر را در تصاویر ملاحظه می کنید.
مقدار ۴۰
مقدار ۲۰
بیشترین فهرست نمایش در هر صفحه، در واقع تعداد رکورد هایی که در صفحه هر ماژول نمایش داده می شود را تنظیم می کند.
No comment