پرسش متداول چیست؟

پرسش های متداول مخزنی از سوالات مکررآ پرسیده شده توسط مشتریان شماست و پاسخ آنها که به تیم پشتیبانی کمک می کند بارها راه حل های آنها را به راحتی ارائه دهند. شما هم میتوانید تیکت ها را به سوال متداول تبدیل کنید و هم سوال و پاسخ جدید ایجاد کنید و با تیم داخلی و مشتریان به اشتراک بگذارید.

ایجاد پرسش متداول به صورت دستی


برای افزودن پرسش و پاسخ جدید به گزینه پرسش های متداول زیر مجموعه آیتم همه در منوی اصلی رفته و افزودن پرسش جدید را کلیک کنید.

همچنین می توانید تیکت هایی که با موفقیت حل شده اند را به پرسش متداول تبدیل کنید و با اینکار لازم نیست اگر مشتری جدید مشکل یا سوال مشابه را پرسید از ابتدا آن را حل کنید کافی است آن پرسش متداول را به اشتراک بگذارید. بدین منظور پس از رفتن به بخش تیکت ها، تیکت مورد نظر را باز کرده و از گزینه بیشتر تبدیل به پرسش متداول را کلیک کنید.

مدیریت رکوردهای پرسش متداول

#لیست اقداماتی که می توان بر روی رکوردها انجام داد
۱ایجاد فیلتر سفارشی برای نمایش لیست رکوردها، یا جستجو رکورد مورد نظر
۲اعمال ویرایش یا حذف دسته جمعی رکوردها با انتخاب آنها
۳ویرایش فیلدهای این ماژول
۴نمایش یا ایجاد جریان های کاری بر روی آنها
۵ویرایش فهرست های انتخاب این ماژول
۶جستجوی رکوردهای مورد نظر
#لیست اقداماتی که می توان در صفحه نمایش رکورد انجام داد
۱ویرایش رکورد
۲حذف رکورد موجود
۳کپی گرفتن از رکورد

توجه

شما می توانید اسناد موجود را با رکورد پرسش متداول مرتبط سازید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *