پشتیبانی – Support
ویژگی های، ساده، بدون رنج، اسان برای یادگیری بخش پشتیبانی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر، به شما کمک می کند تا خدمات مشتریان را در لحظه و دقیق تحویل دهید. شما می توانید مشکلات را سریعت راز قبل حل کنید. پورتال کاربر پسند مشتریان در واقع ابزاری هستند که یک کانال ارتباطی بین شما و مشتریانتان ایجاد می کند. با ویژگی های مهیج بخش پشتیبانی، شما باید خیلی سریع به ابزارها مسلط و سطح رضایت مشتری را ارتقا دهید.
۱.حل مشکلات مشتریانماژول تیکت موارد و مشکلات مشتریان شما را لیست می کند، شما می توانید تیکت ایجاد یا ویرایش و حذف کنید و یا بعد از حل شدن آنها را ببندید. | ۲. آماده سازی پورتال برای متشریانارائه قدرت بیشتر به مشتری. با دادن دسترسی به بخش پرتال مشتریان، تیکت ها را ارتقا دهید، پرسش های متداول ، صورت حسابها، اسناد و فاکتورها و.. را به اشتراک بگذارید. |
۳. پایگاه دانشاگر موردی چندین مرتبه مطرح شد آن را به صورت پرسش متداول ایجاد کنید و با مشتریان به اشتراک بگذارید. شما همچنینی می توانید موارد را به پرسش متداول تبدیل کنید. | ۴. تنظیمات بخش پیکربندیارسال ایمیل از ایمیل بخش پشتیبانی به جای ارسال آنها با ایمیل اکانت شخصی |
۶. پرونده های فروش محصولهر نمونه منحصر به فرد از یک محصول یک دارایی است. تاریخچه کامل از موارد پشتیبانی حل شده بر روی هر رکورد محصولات را می توانید ببینید. |