سازمان چیست؟


سازمان نمایانگر یک شرکت یا نهاد یا سازمانی هست که چندین کارمند مرتبط با آن را دارد. مخاطبین، به عنوان کارمند می توانند با یک رکورد از نوع سازمان مستقیمآ مرتبط شوند. سازمان همیشه لازم نیست به عنوان یک مشتری موجود باشد، شما معاملات کسب و کارتان را از طریق فرصت ها دنبال خواهید کرد. اگر معامله پیروز شد سازمان مشتری موجود را نمایندگی خواهد کرد. اگر معامله موفق نشد شما می توانید آرشیوی از سازمان ها را داشته باشید بدین منظور که شاید در آینده معامله ای با آنها داشته باشید.

افزودن دستی سازمان ها


شما می توایند با رفتن به صفحه ماژول سازمان ها از طریق منوی اصلی و با کلیک بر وی افزودن سازمان، فیلدهای لازم را پر کرده و سازمان جدید اضافه کنید.

همچنین می توانید از طریق دکمه + که در سمت چپ بالای صفحات می بینید خیلی سریع اقدام به افزودن سازمان کنید، این گزینه مناسب برای زمانی هست که شما فرصت کافی برای تکمیل همه ی فیلدها را ندارید.

افزودن سازمان ها از فایل


همانطور که قبلا گفته شد، در نرم افزار ویتایگر می توانید اطلاعات را به صورت گروهی و انبوه وارد کنید. برای اینکار باید اطلاعات سازمان های شما در فایلی با پسوند .csv یا .vcf باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با وارد سازی اطلاعات انبوه به ویتایگر کلیک کنید.

تبدیل یک سرنخ


یک مرتبه که یک سرنخ واجد شرایط می شود و مصمم می شود تا تبدیل بشه به یک عامل فروشف سرنخ فروش می تواند به یک فرصت تبدیل شود. یک مخاطب  و یک سازمان به صورت همزمان ایجاد می شوند تا اطلاعات شخصی و سازمانی را نگهداری کنند.

مدیریت سازمان ها


بر روی سازمان ها نیز مانند سایر رکودرهای دیگر ماژول ها می توانید اقداماتی نظیر اعمال فیلتر جستجو، ویرایش، حذف، افزودن نظر و.. را اعمال کنید که در گزینه های صفحات هماننددیگر ماژول ها قابل دستیابی می باشند.

فیلدهای اطلاعاتی


اطلاعات فیلدها در ماژول سازمان ها

نام سازماننام منحصر به فرد سازمان یا شکرت
وب سایتآدرس وب سایت شرکت یا سازمان
عضوی ازیک سازمان به عنوان والد این سزمان فعلی انتخاب یا ایجاد کنید.
نام تجارینام تجاری اختصاصی شرکت را وارد کنید.
ایمیل اصلییک ایمیل برای سازمان تنظیم کنید.
مالکیتنوع مالکیت شرکت را مشخص کنید.
کارمندانتعداد کارمندانی که در کمپانی کار می کنند
صنعتنوع فعالیت سازمان یا شرکت مربوطه را انتخاب کنید.
واگذار شده بهکاربر یا کاربرانی را به عنوان مالک رکورد انتخاب کنید.
شرح جزییاتبیان توضیحاتی اضافی در رابطه با سازمان مربوطه
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *