یک سفارش خرید در حقیقت سند معتبر و حقوقی ارائه شده به تامین کننده می باشد برای خرید محصول یا خدمات. آن به شما راهی را برای توضیح دادن نیاز و منظورتان به صورت واضح ارائه می کند. سفارش خرید، شامل شماره سفارش، اطلاعات تامین کننده، اطلاعات محصول یا خدمت، قوانین و شرایط، قیمت ها، و.. می باشد.

برای ایجاد سفارش خرید در منوی اصلی از آیتم همه سفارش خرید را انتخاب و در صفحه باز شده گزینه افزودن سفارش خرید را کلیک کنید.

مانند سایر ماژول ها، بر روی رکوردهای این ماژول نیز می توان اعمالی چون حذف، ویرایش، فیلتر نمایش رکوردها، ویرایش فیلدها، افزودن جریان کاری و .. را انجام داد.


در صفحه هر رکورد نیز می توان آن را ویرایش یا حذف کرد، یک نسخه از آن کپی گرفت و یا برچسب به آن زد.

همچنین در بلوک سمت چپ می توانید ارتباط این رکورد را با ماژول های دیگه ببینید.
به روز رسانی هاهمه ی ویرایشات صورت گرفته بر روی این رکورد را دنبال می کند.
فعالیت هابرای برنامه ریزی یک وظیفه
اسنادبرای ارتباط اسناد موجود یا جدید به این رکورد
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *