دانلود رایگان ویتایگر شمسی

دانلود رایگان ویتایگر شمسی


دوستان و کاربران گرامی

نسخه فارسی و شمسی ویتایگر 7 اکنون به رایگان قابل دریافت می باشد.

ما همیشه اولین ارائه کننده رایگان بوده ایم.

ما بهای زیادی را در این چند سال تقریبا از سال 94 تاکنون برای ارائه رایگان ویتایگر و شمسی سازی آن داده ایم که اکنون به لطف خدا نسخه 7.1 شمسی را بدون لایسنس نرم افزاری، بدون محدودیت و به رایگان ارائه می کنیم. این بار جهش بسیار بزرگی رخ داده که عواید زیادی برای صاحبان کسب و کار به همراه دارد و انشاالله در این شرایط اقتصادی بتواند کمی مرحم باشد.

چه افرادی مجاز به استفاده هستند؟
– همه افراد و مجموعه ها برای استفاده شخصی و استفاده تجاری مجاز هستند و هسته اصلی با همه امکانات و بدون محدودیت در زمان و کاربر و .. برای آنها همیشه رایگان است.

اگر توانایی توسعه دارید، در جهت بهبود و توسعه چه در این سایت چه با راه اندازی سایتهای پشتیبانی قدم بر دارید. همچنین ما برای حمایت از این دوستان دامین هایی جهت رشد بهتر سایت پشتیبانی ویتایگر داریم که اگر مایل باشند در اختیارشون میگذاریم.
مثل hamyarcrm.ir – vtiger7.ir – pars-vtiger.ir

پیشنهاد: اگر این نرم افزار براتون مفید بود شما نیز به هر طریقی که می تونید به دیگر کسب و کارها به هر روشی که می دونید به رایگان کمک کنید تا این چرخه ادامه پیدا کنه.

نکته ۱: ما متوجه نمی شویم که چه مجموعه ها یا افرادی در حال استفاده از نرم افزار ویتایگر هستند و از طرفی سورس و کپی رایت ها نیز قابل تغییر است اما ترجیحا نرم افزار و سایت ما را به دیگران معرفی کنید تا افراد بیشتری استفاده کنند.

نکته 2: ایرادات ریزی توی این نسخه هست اما بدین معنی نیست که قابل استفاده نباشد یا فر آیندهای شما را مختل کند بلکه در نسخه های دیگر مجموعه ها نیز باگ هست(در صورت خرید ازشون تضمین نبودن ایراد و باز بودن سورس کتبی بگیرید)، از طرفی نیز نسخه اصلی ویتایگر باگ های زیادی داشته که در این نسخه شمسی ما رفع شده، و ارزش این نسخه چند میلیون تومان هست که توسط برخی شرکت ها داره فروش میره که در آینده لیستشون ارائه میشه، امیدداریم در نسخه های بعدی که به رایگان ارائه میشه مشکلات کمتری را شاهد باشیم. همچنین تفاوت بین نسخه 7.1 و 7.3 اونقدر نیست که شما را نسبت به استفاده از نسخه 7.1 رایگان منصرف بکنه و هزینه برای نسخه های پولی بپردازید. خرید از برخی مجموعه ها شما را برای همیشه وابسته به اونها نگه میداره و پرداخت میلیون ها تومن به هر بهانه ای در طی زمان برایتان خواهد داشت.

نکته 3: اگر با استفاده از منابع آموزشی و جستجو در سایت نتوانستید ویتایگر شمسی را برای خود راه اندازی و پیاده سازی کنید، جهت پشتیبانی و پیکربندی می توانید بسته های پشتیبانی ما را سفارش دهید.

نکته 4: بر روی این نسخه پی دی اف ساز رایگان هست که از منوی بیشتر در هر بخش، امکان گرفتن خروجی pdf فراهم است. سایر ماژول ها را از بخش فروشگاه سفارش بدید.

برای دریافت به صفحه دانلود ویتایگر فارسی بروید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.8]

11 Comments

  • سلام وقت بخیر
    خیلی ممنون از لطف و زحمات شما جهت ارائه رایگان این محصول
    من تمامی مراحل راه اندازی ویتایگر رو انجام دادم ولی متاسفانه وقتی url مورد نظر رو که وارد میکنم فقط یک صفحه سفید خالی میاد و هیچ چیزی نمایش داده نمیشه. هم روی لوکال انجام شده و هم روی هاست در هر دو همین مشکل وجود دارد. تمامی مراحل حتی طبق ویدیو آموزشی ارائه شده توسط خود شما انجام شده ولی متاسفانه کار نکرد.
    ممنون میشم بررسی بفرمایید که فایلی که برای دانلود قرار داده شده است رو مجدد بررسی فرمایید که آیا به درستی کار میکند یا خیر.
    ما از نسخه 7 رایگان قبلی ارائه شده توسط سایت خود شما در حال استفاده بودیم که حالا این نسخه جدید ارائه شد خواستیم نسخه جدید رو راه اندازی کنیم و از آن استفاده کنیم که نشد.
    ممنون از لطف شما

  • سلام
    سلامت باشید

    آخر آدرس /index.php بزنید و باز تست کنید.
    domain.ir/index.php
    اگر لود نشد توی انجمن دنبال صفحه سفید بگردید یا توی گوگل blank page را جستجو کنید.
    یا سفارش پکیج پشتیبانی بدید.

  • وقت بخیر
    با تشکر از شما برای انتشار این نسخه
    متاسفانه امکان اضافه کردن کاربر جدید در این نسخه وجود ندارد.
    Sorry! Attempt to access restricted file. – user_privileges/user_privileges_10.php

    • سلام
      خیر
      مشکل از نصب شماست و اینکه چندین کاربر ایجاد کردین
      پیش نیازها سمت هاست یا لوکالتون رعایت نشده
      پیشنهاد می کنم هاست از سرور های ما تهیه کنید
      my.partohost.net
      سرویس های ویژه ویتایگر

      یا بخش پیش نیاز های لازم را بخونید و تنظیم نمایید.

  • درود بر شما
    این نسخه پس از نصب چه در لوکال هاست و چه در وب هاست و در ورود صفحه سفید نمایش می‌دهد. تمامی پیش نیارها تنظیم و نصب هستند چون نسخه انگلیسی بدرستی نصب و اجرا می‌شود. قبلا نیز یک کاربر عزیز این موضوع را مطرح کرده بود. آیا ممکن است آن را بررسی فرمایید؟.

    • سلام
      نسخه شمسی ما نسخه کاستوم شده هست و شرایط و پیش نیازهای خودشو داره و نسخه php5.6 را می خواد.
      اگه فکر می کنید باید نسخه انگلیسی را استفاده کنید همین کارو بکنید.
      قطعا پیش نیازها سمت شما رعایت نشده
      هاست از سرور سازگار ما سفارش بدید و تست کنید قطعا با صفحه سفید روبرو نمیشید مثل چند هزار نفر دیگه ای که بدون مشکل دارند استفاده می کنند.
      my.partohost.net
      سرویس های ویژه ویتایگر

  • سلام وقت بخیر
    مرسی بابت ترویج فرهنگ اپن سورس.
    من نسخه داخل سایت را طبق فیلم آموزشی نصب و راه اندازی کردم.
    یک مشکلی که نسخه فارسی شده داره این هست که زمانی که فعالیت جدیدی ایجاد می کنیم و فرم کامل را باز میکنیم و اطلاعات داخلش را تکمیل و ثبت می کنیم با خطا مواجه میشه.
    {“success”:false,”error”:{“code”:”\u0627\u0637\u0644\u0627\u0639\u0627\u062a \u062b\u0628\u062a\u06cc \u0645\u0648\u0631\u062f \u0646\u0638\u0631 \u062d\u0630\u0641 \u06cc\u0627\u0641\u062a \u0646\u0634\u062f”,”message”:”\u0627\u0637\u0644\u0627\u0639\u0627\u062a \u062b\u0628\u062a\u06cc \u0645\u0648\u0631\u062f \u0646\u0638\u0631 \u062d\u0630\u0641 \u06cc\u0627\u0641\u062a \u0646\u0634\u062f”,”title”:null}}

    • سلام
      سلامت باشید
      احتمال زیاد پیش نیاز ها سمت میزبانی شما نصب نیست
      مثلاfileinfo
      اگر با مورد بالا رفع نشد، زبان سایت را روی انگلیسی قرار بدید و مجدد اقدام به ارسال فرم کنید تا پیغام خطای لاتین را مشاهده و دلیل را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *