ویتایگر 7

به نقل از وب سایت اصلی ویتایگر vtiger.com، در نسخه ۷ ویتایگر، ما نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ساده تر و هوشمندتری را خواهیم داشت. ویتایگر ۷ ظاهری جدید، ویژگی های جدید و چندین بهبود کارایی در قابلیت های قبل را به همراه خواهد داشت.

ظاهر جدید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر، نرم افزاری هست که توسط تیم های مختلف در کسب و کار شما مورد استفاده قرار میگیرد. کلیه اعضای تیم های فروش، پشتیبانی و بازاریابی برای انجام وظایف خود از ویتایگر استفاده می کنند. نماینده های فروش در محدوده فرصت ها و پیش فاکتورها هستند، در حالی که مدیران بازاریابی بر روی سرنخ ها، کمپین ها، کمپین های ایمیلی، لیست بازاریابی و… کار می کنند. اعضای تیم پشتیبانی می خواهند تا لیست اولویت دار مباحث پشتیبانی را که نیاز به پیگیری دارد را ببینند. و آنها معمولا به بخش های دیگر کاری ندارند. اما وقتی که آنها رکوردی از یک مشتری می بینند می خواهند که تمامی فعالیت های مرتبط با آن شرکت یا سازمان را ببینند.

ما این را در هنگام طراحی رابط کاربری ویتایگر ۷ در ذهن داشتیم. هدف ما این بود که موارد مرتبط با کاربر را نمایش دهیم، در صورتی که به آنها اجازه می دهیم با یک کلیک به هر بخش از محصول هدایت شوند. ماژول ها در نرم افزار شما همیشه در دید هستند و با یک کلیک قابل دستیابی می باشند. ماژول های بیرونی نیز از طریق کلیک های خروجی در منوی اصلی قابل دستیابی هستند.

پنج نرم افزار

ماژول های مرتبط، در نرم افزارهای زیر گروه بندی شده اند.

  • بازاریابی – سرنخ ها، کمپین ها، کمپین های ایمیلی
  • فروش – فرصت ها، پیش فاکتورها، سفارش فروش ها
  • پشتیبانی – پرسش های متداول، موردها، بینش ها
  • دارایی ها – محصولات، خدمات، فاکتورها، تامین کنندگان، سفارش خرید
  • پروژه ها – پروژه ها، وظایف، فازهای کاری

این ماژول های عمومی در همه نرم افزارها نمایش داده می شوند – مخاطبان، سازمان ها، شبکه ها، تماس های تلفنی

ویژگی های جدید در ویتایگر ۷

  1. دنبال سازی و آگاهی یافتن از به روز رسانی ها روی هر رکورد
  2. یادآورهای هوشمند برای متصل و پیگیر ماندن
  3. ارسال پیام های مستقیم به دیگر کاربران برای سرعت بخشیدن به همکاری
  4. میزکار پشتیبانی با ماژول موردها و اسناد آن منطبق با قرارداد sla
  5. ساعات کاری
  6. بینش در خدمات مشتری گزارشات عملی می دهد
  7. بازدیدکنندگان روی یک رکورد

بهبود یافته ها

  1. یکی کردن نقاط تماس در نمایش مخاطب – درک بیشتر با همه فعل و انفعالات – ملاقات ها، تماس ها، ایمیل ها، Cases، چت ها- نمایش در یک جدول زمانی
  2. پیش نمایش بهبود یافته – صرفه جویی در زمان با اضافه شدنه نقاط تماس و نظرات در بخش پیش نمایش سریع
  3. قابلیت دبل کلیک برای ویرایش مقادیر در لیست ها – ایجاد تغییرات سریعتر در حالی که لذت زیادی از کار با سی آر ام می برید.
  4. حذف و اضافه آسان ستون ها در لیست ها.
  5. مقادیر رنگی فهرست های انتخابی – یافتن آسان تر رکوردهای مورد نظر
  6. میزکارهای چندگانه – مدیران میزکارها(داشبردها) را دوست دارند. به علاوه اینکه بینش بیشتر در ویرایش نهایی آنالیز عمیق تری را می دهد.
  7. بینهایت ارتباط بین ماژول های ویتایگر – آیا دوست دارین یک ماژول نشریه تولید کنید و آنرا به مخاطبینش مرتبط کنید؟ این امکان هم اکنون تنها با چند کلیک امکان پذیر است.
  8. مدیریت ایمیل جدید
  9. مدیریت جریان های کاری ساده تر شده – نمایش اهداف، شرایط و اعمال از لیست
  10. نمایش برنامه کاری در تقویم
  11. قابلیت دسترسی مستقیم به صفحه اختصاصی وظایف – یک مدیریت وظایف ساده در سی آر ام
  12. راهنمای هوشمند – اگر سوالی داشته باشید، جواب شما فقط می تواند در بخش راهنما باشد
  13. همگام سازی تاریحچه برای گوگل، آفیس ۳۵۶، مگنتو، Quickbooks ، Xero و Tally – جزئیات همگام شده قبلی به شما کمک می کند تا دریابید چه رکوردهایی، چه موقع به روز رسانی شده اند.
  14. برچسب های عمومی
  15. ادغام رکوردهای انتخابی
  16. پیکربندی فیلدهای سربرگ
  17. تصویر کوچک برای قالب های ایمیل – آسانی در انتخاب آنها از لیست
  18. ذخیره اتوماتیک کمپین های ایمیلی

نکته: به دلیل وجود اصطلاح های جدید، شاید ترجمه ها واضح نباشد که به مرور با درک آن در ویتایگر ۷ آن را ترجمه صحیح و معادلی خواهیم کرد.

منبع : Whats new in Vtiger 7

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *