تیکت چیست؟


تیکت ها درخواست های پشتیبانی هستند که توسط مشتریان ایجاد می گردند. آن به تیم فروش شما امکان ایجاد ، ارتباط، ویرایش یا بستن تیکت پس از ارائه راه حل مناسب به مشتری را می دهد.

افزودن تیکت به صورت دستی


برای افزودن تیکت از منوی اصلی بر روی نیکت ها کلیک کرده و گزینه افزودن تیکت را بزنید. همچنین می توانید از بخش ایجاد سریع یعنی دکمه + اقدام کنید.

شروع کار


تیکت ها یک راه عالی برای رسیدگی به پرونده ها فراهم می کنند. ممکن است شما نیاز داشته باشید یک مورد بر روی محصول، مخاطب یا سازمان ایجاد کنید. تیکت ها به صورت اتوماتیک به کاربر ایجاد کننده آن ارجاع داده می شود با این حال شما می توانید آن را به تیم داخلی خود از طریق فیلد مربوطه ارجاع دهید. همچنین م یتوانید مرحله کاری تیکت را از طریق فیلد وضعیت مشخص کنید. نظرات می توانند برای ایجاد ارتباط با مشتریان شما مبادله شوند، این نظرات به ترتیب زمانی مرتب سازی می شوند.

ایمیل های اطلاع رسانی اتوماتیک


جالب توجه است، ایمیل اطلاع رسانی به کاربر مربوطه، مخاطب و سازمان مرتبط ارسال می گردد. اطلاعیه ها وقت یکه تیکت ایجاد می شود، نظرات مبادله می شوند یا وضعیت تیکت به بسته شده تغییر می یابد،  ارسال می شوند. این ایمیل ها در جریان های کاری تنظیم شده اند.

شما با استفاده از قابلیت ایمپورت انبوه داده می توانید تیکت های موجود در فایل های با پسوند csv یا vcf را به ویتایگر وارد کنید.

همانند سایر ماژول می توانید در این ماژول نیز اقدامات زیر را انجام دهید:

  • فیلتر اختصاصی بر روی رکوردهای نمایشی ایجاد کنید.
  • رکوردهای از نوع تیکت را ویرایش یا حذف کنید.
  • فیلدهای آن را کم یا زیاد یا ویرایش کنید.
  • جریان های کاری اعمال نمایید.
  • فهرست های انتخاب این ماژول را تغییر دهید.
  • از یک رکورد کپی بگیرید.
  • یک تیکت را به پرسش متداول تبدیل کنید.

تبدیل ایمیل ها به تیکت ها (ایجاد تیکت بر پایه ایمیل)


شما با استفاده از مبدل ایمیل در ویتایگر فارسی می توانید به صورت اتوماتیک ایمیل ها را به تیکت تبدیل کنید. مبدل ایمیل به صورت اتوماتیک نیز می تواند یک تیکت را به روز رسانی کند اگر ایمیل دریافتی یک شناسه تیکت در قسمت موضوع ایمیل داشته باشد. اگر شما ایمیل ساختار بندی داشته باشید نیز می توانید مقادیر بخش های بدنه ایمیل را در فیلدهای تیکت جاگذاری کنید.

برای اطلاع بیشتر در رابطه با مبدل ایمیل در ویتایگر فارسی کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *